کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318435 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه‎کلید صوتی - تصویری مایکروسافت، یک "ترکیب" کاملاً بجا

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاربرانی که هنوز هم از ترکیب سنتی ماوس و صفحه‌کلید استفاده می‌کنند، شاید تصور این که صفحه کلیدی خودش کار ماوس را هم انجام بدهد برایشان کمی عجیب باشد. اما مایکروسافت با محصولی که ساخته نشان می‌دهد ترکیب دو دستگاه در یک دستگاه مدرن و خلاقانه ممکن است برای بسیاری از کاربران کاملاً هم کاربردی باشد.

 

اخیراً کمپانی مایکروسافت صفحه‎کلید صوتی - تصویری جدیدی را معرفی کرد که برای اتاق پذیرایی طراحی شده است. به همین دلیل، این صفحه‎کلید کمی با صفحه‎کلیدهایی که به طور معمول برای محیط کار ساخته می‎شوند تفاوت دارد، چرا که این سخت‎افزار جهت قرار گرفتن بر روی پای شما طراحی شده است.

این صفحه‎کلید با قیمت 39 دلار و 95 سنت به فروش می‎رسد و تماماً از پلاستیک ساخته شده است، چرا که هدف آن بوده است که طراحی آن بادوام باشد. کمپانی مایکروسافت در جلسه معرفی این محصول در کنفرانس «بیلد» سال 2014 عنوان کرد که این محصول برای آن ساخته شده است که بتواند به تقاضاهای مشتریان جهت استفاده در اتاق پذیرایی پاسخ دهد، از جمله ضد آب بودن و توانایی مقاومت در برابر کودکان! طراحی این دستگاه هم به گونه‌ای است که قادر باشد در مقابل خطر یک کودک یا ریختن یک لیوان آب مقاومت کند.

 

و اما خود صفحه‌کلید: در بالای دستگاه کلیدهای صوتی - تصویری قرار دارند که اگر با محصولات مشابه مایکروسافت آشنا باشید، چیز جدیدی برایتان نیستند: کنترل‎های صوتی - تصویری، کلیدهای عملیاتی ویندوز 8 و همین طور سه کلید میانبر صوتی - تصویری قابل تنظیم. در سمت چپ دستگاه دکمه ماوس و همین طور کلیدهای کنترل صدا قرار دارند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ آن‌چه که این صفحه‎کلید را از بقیه صفحه‎کلیدها متمایز می‎کند آن است که در سمت راست این دستگاه جانبی یک ترک‎پد تعبیه شده است. این ویژگی یکی از ویژگی‌های اصلی این صفحه‎کلید است، چرا که این امکان را به شما می‌دهد که دستگاه صوتی تصویری خود را در اتاق پذیرایی خود نصب کنید و تمام مجموعه را با یک دستگاه جانبی کنترل کنید. دیگر نیازی نیست که به دنبال ماوس جداگانه بگردید.

 

از نظر راحتی استفاده باید گفت که این دستگاه به خوبی طراحی شده است. اگر چه‌ کلیدها کمی نرم و اسفنجی هستند و جدار پلاستیکی آن کمی جا برای بهتر شدن دارد، با این حال به عنوان صفحه‎کلیدی که به منظور وصل شدن به رایانه‌های شخصی یا حتی ایکس‎باکس وان طراحی شده، بسیار خوب کار می‎کند. یکی از مشکلات در اتصال این دستگاه به ایکس‎باکس وان آن است که ترک‎پد با ایکس‎باکس وان کار نمی‎کند که نقطه‌ضعف بزرگی محسوب می‎شود، البته مایکروسافت می‌تواند این مشکل را در آینده نزدیک و با یک آپدیت نرم‌افزاری ساده رفع کند.

چیزی که من شخصاً در مورد دستگاه‎های جانبی مایکروسافت می‌پسندم، و این صفحه‎کلید نیز از آن مستثنی نیست، آن است که همیشه در خودشان باتری هم دارند. به علاوه، این صفحه‎کلید از یواس‌بی هم به منظور اتصال به دستگاه مدنظر شما بهره می‌برد. با آن که اغلب ترجیح می‎دهیم دستگاهمان قابلیت اتصال با بلوتوث هم داشته باشد، انتخاب مایکروسافت به نظر منطقی می‎رسد، چرا که یواس‌بی رایج‌تر از بلوتوث است، به ویژه در دستگاه‌های سینمای خانگی.

 

در پشت دستگاه پنج پایه لاستیکی وجود دارد که به ثابت ماندن آن بر روی سطوح کمک می‎کنند. در حالی که‌ می‎توان از صفحه‎کلید در کنار رایانه‌های شخصی سنتی هم استفاده کرد، با شرمندگی باید بگویم که این صفحه‎کلید بر روی میز بهترین صفحه‎کلیدی نیست که تا به حال از آن استفاده کرده‌ام. با این حال می‎توانید این دستگاه را بر روی پاهای خود بگذارید و ببینید کار با آن چه‌قدر بهتر و راحت‌تر است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ترک‎پد این دستگاه قابلیت دریافت حرکاتی از قبیل ضربه‌های سریع، اسکرول کردن و همین طور زوم کردن با نیشگون گرفتن را دارد. این ترک‎پد اگر ترک‎پد نوت‎بوک‌های 13 اینچی کمی بزرگ‎تر نباشد، کوچک‌تر هم نیست و مشکلی هم در درک حرکات انگشتان دست ندارد. همچنین این ترک‎پد دارای نواحی کلیک چپ و راست است و کار با این دکمه‌ها کاملاً نرم و راحت است. کلیدهای افزایش و کاهش صدا که سمت چپ قرار دارند نسبتاً سفت هستند و انگار بالشتک زیر آن‌ها کوچک است، بنابراین باید روی لبه کلیدها فشار دهید تا عمل کنند. البته این مسئله اشکال بسیار کوچکی است.

 

یک چیز را به یاد داشته باشید. مشخص است که این دستگاه یک صفحه‎کلید صوتی – تصویری است، نه یک صفحه‎کلید حرفه‌ای. بنابراین کلید پرینت اسکرین، اند (End) یا اسکرول لاک ندارد. البته این هم مشکل بزرگی نیست، اما اگر می‌خواهید این دستگاه جانبی را برای دستگاهی غیر از یک مجموعه صوتی تصویری استفاده کنید باید از این مسئله آگاه باشید.

خرید این صفحه‎کلید صوتی - تصویری که قیمت آن تنها 39 دلار و 95 سنت است خرید خوبی محسوب می‎شود. اگر به یک صفحه‎کلید برای استفاده با دستگاه صوتی – تصویری خود نیاز دارید، و نه جایگزینی برای صفحه‌کلید روی میز کار خود، به شدت این محصول را به شما توصیه می‌کنم. قیمت این محصول کاملاً متناسب با کیفیت ساخت و ویژگی‌های مناسب آن است و اگرچه‌ به عنوان صفحه‎کلیدی در تمامی موقعیت‌ها مناسب نیست، اما در کل کارایی خوبی دارد.

 

امتیاز نهایی: 8.5 (عالی) – نقاط قوت: مقاوم در برابر نفوذ مایعات، دکمه‌های صوتی – تصویری، ترک‌پد – نقاط ضعف: دکمه‌های خمیری، دکمه‌های سفت کنترل صدا، جنس پلاستیکی
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20351 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/09 تعداد مشاهده: 1944
سافت گذر